Bir cevap

  1. Formaliğini sorguladığım bu kep töreni olayını birde anneler günü kapsamına alınıp geçiştirme ile yapılmasını uygun bulmuyorum.

    Malumunuz Anneler Gününde hem kendi annemizi hem eşlerimizin annesini ziyaret ettiğimizi düşünürsek bu güne sıkıştırılmış olan mezuniyet günü kutlaması ve gösterilerine bir anlam veremiyorum ,
    Bu organizasyonu kim yaptı ise bunları da düşünmeli idi.

    Çocuklarımıza bir sene boyunca Özlem Öğretmen tarafından verilmiş mükemmel eğitimin sonunda ben çocuğumun Kep Töreni adının ön plana çıktığı bir organizasyonun değilde,Her çocuğun geniş katılımcı olduğu bir müsamerenin yapılmasını isterdim. bu da havaların ısındığı bir haziran da olmalı idi.

    üzüntümü ve tepkimi paylaşıyorum
    kusura bakmayın

    • 8 Mayıs 2011 tarihinde yapılacak olan anasınıfı yıl sonu programının planlanlaması okul yönetiminin başkanlığında, anasınıfı öğretmenlerinden oluşan zümre öğretmenler toplantısında yapılmıştır.

      Etkinliğin anneler gününde yapılıyor olmasına, daha önceki deneyimlerden de hareketle, açıkçası daha anlamlı bulunur öngörüsü ile karar verilmiştir. 27.02.2011 tarihinde yapılan veli toplantısında konu ile ilgili bilgilendirme yapılmış ve olumsuz bir dönüt alınmamıştır : )

      Yılsonunda Ataşehir Öğretmenevinde genel yılsonu gösterisi planlanmaktadır. Programda anasınıfları halkoyunları ve bale branşlarında gösteri yapacaklardır.

      8 Mayıs 2011 tarihinde yapılacak gösteride her öğrencinin geniş katılımcı olduğu bir programın hazırlanması konusunda özen gösterilmektedir.

      Durum bundan ibarettir : )

      Bilgilerinize…

Yorum bırakın